سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیجی ارزشی(افسر جنگ نرم)
نوشته شده در تاریخ جمعه 91 فروردین 4 توسط بسیجی ارزشی

پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها : امام جمعه موقت تهران با اشاره به انتخابات 12 اسفند، گفت: این انتخابات سیلی هشدار‌دهنده‌ای به دشمن بود و یکی از نشانه‌های آن سیلی آب‌دار هم عقب‌نشینی فضاحت‌بار آمریکا در عرصه تحریم‌ها است.

به گزارش خبرنگار سیاسی فارس، آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران ظهر امروز جمعه طی سخنانی در خطبه نخست نماز جمعه تهران گفت: مأموریت نظام اسلامی اجرای احکام دین است و دین هم فقط به معنای آبادکردن آخرت نیست بلکه ابعاد دیگری همچون برنامه برای زندگی اجتماعی هم هست.

وی با اشاره به موضوع حجاب و عفاف نیز افزود: حجاب و عفاف بی‌تردید حکم خداوند در قرآن مجید است و در واقع بیش از 10 آیه درباره حجاب در قرآن وجود دارد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: حجاب در واقع موضوعی فرعی نیست بلکه مسئله‌ای اصلی است؛ امروز اگر کشوری بخواهد با دین مقابله کند، اعلام می‌کند که حجاب در این کشور ممنوع است، از طرفی کشورهایی که می خواهند با دین همراهی کنند، حجاب را در کشورشان جاری می‌کنند.

خاتمی با بیان اینکه حجاب مسئله‌ای شخصی نیست و بی‌حجابی هم گناه بزرگ اجتماعی بوده و به امنیت اخلاقی جامعه ضربه می‌زند، تأکید کرد: ما همه دختران و پسران ایران اسلامی را دوست داریم اما دین می‌گوید که حجاب باید در جامعه جاری باشد.

وی خاطرنشان کرد: این یک تهمت بزرگ به مراجع و علما است که وقتی آنها می‌گویند حجاب، معنایش بگیر و ببند است؛ ما وقتی می‌گوییم حجاب یعنی کار فرهنگی، لذا در این راستا باید مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و احکام دینی اجرا شود.

امام جمعه موقت تهران در خطبه دوم نماز جمعه تهران با اشاره به انتخابات 12 اسفند، گفت: این انتخابات همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند سیلی هشدار‌دهنده‌ای به دشمن بود و یکی از نشانه‌های آن سیلی آب‌دار هم عقب‌نشینی فضاحت‌بار آمریکا در عرصه تحریم‌ها است چرا که آنها 11 کشور فلاکت زده و بحرانی اروپایی را از این تحریم‌ها مستثنی کردند.

“آمریکایی‌ها کم کم مجبور می‌شوند که بگویند ما غلط کردیم


ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91 فروردین 2 توسط بسیجی ارزشی

پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها :

 

بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌

یا مقلّب القلوب و الأبصار یا مدبّر اللّیل و النّهار یا محوّل الحول و الأحوال حوّل حالنا الى احسن الحال.

اللّهمّ کن لولیّک الحجّة بن الحسن صلواتک علیه و على ءابائه فى هذه السّاعة و فى کلّ ساعة ولیّا و حافظا و قائدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتّى تسکنه ارضک طوعا و تمتّعه فیها طویلا.

اللّهمّ اعطه فى نفسه و ذریّته و شیعته و رعیّته و خاصّته و عامّته و عدوّه و جمیع اهل الدّنیا ما تقرّ به عینه و تسرّ به نفسه.

تبریک عرض میکنم عید نوروز و فرا رسیدن سال نو را به همه‌ى هم‌میهنان عزیز در سراسر کشور، و به همه‌ى ایرانیانى که در هر نقطه‌اى از دنیا سکونت دارند، و به همه‌ى ملتهائى که عید نوروز را گرامى میدارند؛ بالخصوص تبریک عرض میکنم به خانواده‌هاى عزیز شهیدان، به جانبازان، به خانواده‌هاشان، به همه‌ى ایثارگران، به همه‌ى فعالان عرصه‌هاى مختلف. آرزو میکنم  و دعا میکنم که خداوند متعال براى ملت ایران بهروزى، شادى، نشاط و دلِ خوش در این سال جدید مقدر بفرماید و بدخواهان این ملت را در اهدافشان، در تلاشهاشان ان‌شاءاللّه ناکام کند
ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91 فروردین 2 توسط بسیجی ارزشی

پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها : سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی، شهادت سه تن از تکاوران لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) در منظقه شمال غرب را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، متن پیام فرمانده نیروی زمینی سپاه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل‌الله به اموالهم و انفسهم اعظم درجةً عندالله و اولئک هم الفائزون

سال 1390 در حالی گذشت که برای پاک شدن خاک ایران از لوث وجود دشمنان و مزدوران، نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنی چند از مخلص‌ترین و رشیدترین جوانان خود را فدا نمود تا ملت سرافراز این سرزمین در امنیت و آسایش در راه اعتلا و پویایی کشور گام بردارند.

 

کوههای سر به فلک کشیده و قله‌های سپیدپوش شمال غرب کشور اگر زبان بگشایند، شنیدنی‌های افسانه‌گون از ایمان راسخ و رشادت این رزمندگان جان بر کف دارند.

 

رزمندگان رشید لشکر 17 علی بن ابی‌طالب (ع) قم در این میدان کارزار همچون دوران درخشان دفاع مقدس خوش درخشیدند و در آخرین لحظات این سال نیز سه تن از رزمندگان دلیر این لشکر در قله‌های سپید شمال غرب در سرمای جانسوز مظلومانه به شهادت رسیدند تا نام‌شان بر جریده سروقامتان تاریخ تا ابد سبز شود.

این جانب شهادت این فرزندان رشید ملی ایران را به پیشگاه مقام معظم فرماندهی کل قوا، همرزمان و به خصوص خانواده‌های معزز شهیدان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان از درگاه ایزد منان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

سرتیپ پاسدار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه

به گزارش فارس سه تن از تکاوران این لشکر به نام‌های روح‌الله شکارچی، سعید غلامی شهروز و محمد سلیمانی در نقطه صفر مرزی در ارتفاعات جاسوسان شمال‌غرب کشور و در سرمای شدید این منطقه در حال امدادرسانی به مردم و سربازان گرفتار در برف به شهادت رسیدند.