سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیجی ارزشی(افسر جنگ نرم)
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90 اسفند 29 توسط بسیجی ارزشی

پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها : صبح فردا سومین جلسه از محاکمه 32 متهم پرونده فساد مالی در دادگاه انقلاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، اولین جلسه از محاکمه متهمان پرونده فساد مالی اخیر در ابتدای اسفندماه امسال و با حضور 32 متهم این پرونده در دادگاه انقلاب برگزار شد.

 

این جلسه که به ریاست قاضی ناصر سراج در محل دادگاه انقلاب برگزار شد تنها توانست که بخشی از کیفرخواست متهم ردیف اول را بشنود و در نهایت متهم ردیف اول این پرونده بخشی از دفاعیات خود را مطرح کرد.

اولین جلسه رسیدگی به این پرونده سرانجام در ساعت 12:15 دقیقه همان‌ روز به پایان رسید و دومین جلسه در تاریخ 21 اسفندماه در همان محل برگزار شد.

در این جلسه که نسبت به جلسه گذشته با تفاوت‌هایی روبه‌رو بود قرار بود تا چند مطلع در جایگاه متهمین قرار بگیرند و درباره یکی از اظهارنظرهای متهم ردیف اول پرونده مواردی را اعلام کنند.

در دومین جلسه دادگاه پس از شنیده شدن اظهارات مطلعین متهم ردیف اول پرونده در جایگاه قرار گرفت و عنوان کرد که وکیل وی از ادامه وکالتش انصراف داده و به همین دلیل نمی‌تواند از خودش دفاع کند.

پس از مطرح شدن این موضوع قاضی دادگاه براساس حق قانونی وی او را از دفاعیاتش معاف کرد و به این ترتیب بخشی از کیفرخواست ردیف دوم پرونده خوانده شد.

پس از قرائت کیفرخواست س- ک در جایگاه قرار گرفت و به دفاع از خودش پرداخت و بخشی از اتهامات را پذیرفت هرچند به دلیل مصادف شدن با وقت اذان ظهر ختم جلسه رسیدگی به اتهامات وی اعلام و قرار شد تا در جلسه بعد وکیل متهم از موکلش دفاع کند.

نهایتا با شور و مشورت قاضی و وکلا مقرر شد تا در روز 27 اسفندماه و در آخرین شنیده سال 90 سومین جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شود.

قرار است بار دیگر 32 متهم پرونده صبح فردا در دادگاه انقلاب حضور یابند تا بخشی دیگری از این پرونده بیش از 12 هزار صفحه‌ای بررسی شود.




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90 اسفند 23 توسط بسیجی ارزشی

پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها :                                  

نمایی نزدیک از بی‌عفتی‌های تهوع‌آور!

خبرگزاری فارس: نوباوه با اعلام خبر وصول شکایت جمعی از مردم متدین از سوی یالثارات گفت: اگر ازاین راه کاری از دستتان برمی‌آید انجام دهید، کمیسیون فرهنگی نیز بعد از ظهر دراین رابطه جلسه برگزار می‌کند.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس،‌ سایت خبری انصار حزب الله در مطلبی به انتقاد از دو فیلم انتخاب شده برای اکران نوروزی خبر داد.

ورود به دایره فاجعه

گرچه پیش از این در سالهای نه چندان دوراحساسات ملت متدین ایران با پخش فیلمهایی چون «شوکران» و «تکیه بر باد» و از دیگر سو فیلمهایی توهین آمیز چون مارمولک جریحه دار شده بود، اما پس از سالها و در کشاکش اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر سال جاری، خبرهایی ناخوشایند به گوش می‌رسید که حکایت ازورود سینمای جمهوری اسلامی ایران به دایره اکران نسل جدید فیلمهای اروتیک ساخت داخل و البته با لعاب سیاسی برای اولین بار پس از انقلاب داشت.

براین اساس دوفیلم «زندگی خصوصی» و «گشت ارشاد» که به عقیده بسیاری از کارشناسان درحد سفارش یک بیانیه سیاسی برای به افتضاح کشیدن نظام کاربرد دارند را می‌توان ماحصل فرایند فوق دانست که در اولی فصل جدیدی در رونمایی از روابط بی‌پرده جنسی و در دومی جبهه حمله مستقیم نوینی را به مقدسات و نهادهای نظارتی و انتظامی در جمهوری اسلامی گشوده‌اند.


ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90 اسفند 22 توسط بسیجی ارزشی
 
 
رژیم‌های عربی که علیه مقاومت و سقوط بشار اسد در سوریه همکاری تمام عیاری با رژیم
صهیونیستی دارند، چشمان خود را بر روی فاجعه خونین حمله جنگنده‌های اسرائیلی به نوار غزه و به خاک و خون کشیدن کودکان مظلوم بسته‌اند. به گزارش خبرگزاری فارس در نوار غره، جنگ رژیم صهیونیستی در هفته جاری دست‌کم شش بار به نوار غزه حمله کردند که در اردوگاه "جبالیال" تنها  33 فلسطینی به شدت زخمی شدند که بیشتر آنها کودک هستند.طبق آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده تاکنون 17 نفر از جمله دو کودک در این حملات جان خود را از دست داده‌اند. این حملات در حالی صورت می‌گیرد که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا چند روز پیش در نطقی در نشست آیپک تأکید کرد: امنیت اسرائیل به همان اندازه برای ما اهمیت دارد که امنیت آمریکا دارد. در واقع اوباما به شکل تمام عیار بار دیگر از رژیم صهیونیستی حمایت کرد و امروز شاهدیم که چند روز پس از این نطق غزه در خاک و خون غلطید.رژیم‌های عربی منطقه بویژه قطر و عربستان که این روزها به شکلی تمام عیار با رژیم صهیونیستی علیه نظام سوریه و مقاومت یک‌صدا شده اند، چشمان خود را بر روی ملت مظلوم فلسطین و اعراب این سرزمین بسته‌اند.شورای همکاری خلیج فارس در حالی تاسیس شد که یکی از اهدافش حمایت از آرمان فلسطین و مظلومیت‌های این ملت است اما تاکنون که بیش از سه دهه از عمر آن گذشته نه تنها برای یک وجب خاک اشغال شده فلسطین و حمایت از محور مقاومت یک بیانیه صادر نکرده، بالعکس با تمام بازیگری این شورا در زمین رژیم صهیونیستی استبه خون غلطیدن کودکان فلسطینی و گریه‌های مادران مظلوم را باید لکه ننگی بر پیشانی دولت های عرب و حامیان رژیم صهیونیستی و مدعیان دموکراسی خواند.وضعیت عمومی رژیم صهیونیستی بدلیل عدم دسترسی به اهداف از پیش تعیین شده روبه وخامت گذاشته و روند خروج و نافرمانی سربازان رژیم صهیونیستی از یگان‌های نظامی نیز بر دامنه این بحران می‌افزاید.امروز هیچ کارشناس نظامی در دنیا تردید ندارد که نبرد رژیم غاصب صهیونیستی با مردم غزه و مبارزان حماس و جهاد اسلامی در اوج نابرابری و تفاوت عینی بین متخاصمان قرار دارد و متاسفانه در آن تمامی تعهدات حقوق بشردوستانه نادیده گرفته می‌شود. جنگی که در مسیر تکوین و بلوغ و افول خود نه به یک دوئل شباهت دارد و نه به یک نبرد و مبارزه قهرمانان اساطیری ملت‌ها ، بلکه در این جنگ، قدرت نرم تفکر انقلابی اسلام، قدرت سخت جنگ افزارهای اسرائیلی - آمریکایی را زمین گیر کرده است که در آینده شاهد این نتایج خواهیم بود.



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90 اسفند 22 توسط بسیجی ارزشی




نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90 اسفند 22 توسط بسیجی ارزشی