سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیجی ارزشی(افسر جنگ نرم)
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 91 فروردین 6 توسط بسیجی ارزشی
پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها : به دنبال رشد فزاینده قیمت جهانی نفت قیمت بنزین در بازار آمریکا به بالاترین حد خود در ده ماه اخیر رسیده است . به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ به دنبال رشد سه دلاری قیمت نفت در روز جمعه در پی انتشار خبر مربوط به کاهش صادرات و عرضه نفت ایران ، قیمت بنزین در آمریکا بیش از 1?4 درصد رشد داشته است . بر اساس این گزارش ارزش دلار در برابر یورو نیز برای نخستین بار در چهار روز اخیر کاهش داشته است . وزارت... 



 

 

 


ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ جمعه 91 فروردین 4 توسط بسیجی ارزشی

پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها : در ادامه فعالیتهای ضد ایرانی غرب علیه جمهوری اسلامی ایران و بر اساس پیشنهاد ارائه شده از سوی سوئد و با حمایت آمریکا و اتحادیه اروپا در نوزدهمین نشست شورای حقوق بشر دوره ماموریت گزارشگر ویژه شورای حقوق بشر برای یکسال دیگر تمدید گردید.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیروز بعد از ظهر در ادامه فعالیتهای ضد ایرانی غرب علیه جمهوری اسلامی ایران و بر اساس پیشنهاد ارائه شده از سوی سوئد و با حمایت آمریکا و اتحادیه اروپا در نوزدهمین نشست شورای حقوق بشر دوره ماموریت گزارشگر ویژه شورای حقوق بشر برای یکسال دیگر تمدید گردید.

 

پیش نویس این قطعنامه که در جریان نشست روز پنجشنبه نوزدهمین اجلاس شورای حقوق بشر ارائه شده بود علیرغم عدم حمایت 25 کشور عضو شورا صرفا” با رای 22  کشور گروه غرب و برخی از کشورهای آمریکای لاتین به تصویب رسید.

 

سید محمد رضا سجادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در مقر اروپائی سازمان ملل در ژنو قبل از تصویب قطعنامه مذکور طی سخنانی ضمن اشاره به ماهیت سیاسی و گزینشی تعیین گزارشگر ویژه اقدام بانیان غربی قطعنامه در تمدید ماموریت وی را مغایر با اصول و اهداف تعیین شده برای شورای حقوق بشر در بررسی بیطرفانه غیرسیاسی حرفه ای و مبتنی بر عینی گرائی دانست و استمرار این روند را لطمه ای شدید به اعتبار و جایگاه سازوکارهای حقوق بشری سازمان ملل و بویژه شورای حقوق بشر عنوان نمود.

 

وی تلاش آمریکا و اتحادیه اروپا در ارائه قطعنامه را تلاشی در جهت


ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ جمعه 91 فروردین 4 توسط بسیجی ارزشی

پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها : پیکر شش نفر از شهدای ایرانی عملیات تروریستی روز سه‌شنبه کربلا در حرم مقدس امام حسین علیه السلام تشییع شد و نماینده آیت‌الله سیستانی بر پیکر این شهیدان نماز خواند.

به گزارش فارس، مردم شهر مقدس کربلا عصر روز پنجشنبه پیکرهای تعدادی از شهدای عملیات تروریستی خونبار روز سه‌شنبه را تشییع کردند.

یکی از مسئولان حرم امام حسین علیه السلام اعلام کرد که مردم شهر کربلا و زائران اباعبدالله الحسین روز پنجشنبه پیکرهای شش نفر از زائران ایرانی را که روز سه‌شنبه به شهادت رسیدند را تشییع کردند و “عبدالمهدی الکربلایی” نماینده حضرت آیت‌الله سیستانی بر پیکر این شهیدان نماز خواند و سپس تشییع کنندگان پیکرهای این شهدا را به آرامگاه “السلام” در شهر کربلا بدرقه کردند.

شهر مقدس کربلا روز سه‌شنبه شاهد انفجار دو خودروی بمبگذاری شده در منطقه “باب بغداد” بود که در این انفجارها دست‌کم 70 نفر کشته و مجروح شدند که در میان این کشته‌شدگان و مجروحان تعدادی از زائران ایرانی نیز بودند




نوشته شده در تاریخ جمعه 91 فروردین 4 توسط بسیجی ارزشی

پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها : فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» بیش از 200 پلان جلوه‌های ویژه دارد که طراحی و اجرای آن‌ها 8 ماه زمان برده است.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، بخش عمده‌ای از تصاویر خیابانی فیلم «قلاده‌های طلا» که هم‌اکنون در سینماهای روی پرده است، به بازسازی حوادث پس از انتخابات 88 اختصاص دارد و به همین منظور، حدود 200 پلان جلوه‌های ویژه در این فیلم گنجانده شده است.

«سید علی جوکار نراقی» مسئول بخش سه بعدی (3D) فیلم در این باره می‌گوید: امکان فیلمبرداری برخی پلان‌ها در سطح شهر وجود نداشت، به همین دلیل دکورهایی به ارتفاع بیش از 2 متر تهیه شد تا بخش‌های مربوط به میادین ونک و انقلاب به صورت جلوه‌های ویژه کار شود.

وی درباره سالن مانیتورینگ وزارت اطلاعات نیز می‌گوید: به علت اینکه امکان هماهنگ کردن حجم زیاد تصاویر وجود نداشت، این بخش با تکنیک پرده سبز و ترکینگ انجام شد.

جوکار نراقی ضمن نام بردن از «سید علی سیاح» و «امین احمدی» به عنوان دیگر همکاران این بخش اضافه می‌کند: این پروژه حدود 8 ماه به طول انجامیده است.

به گزارش فارس، عوامل فیلم «قلاده‌های طلا» در بخش‌ دکور و جلوه‌های ویژه عبارتند از: برنامه‌ریز، دستیار اول کارگردان و مدیر جلوه‌های میدانی: عباس شوقی/ مدیر جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: بابک میر فرحناک/ دستیاران دکور: سعید همدانی، فرشاد پایلوند، حامد انتظار، تایماز گودرزی/ گروه ساخت دکور: علی کرم سلیمانی، عباس معصومی، محمد خلیلی، مهدی رحیمی، غلام رحیمی، حسین مرادی، مجتبی مرادی، امیر گنجی، یحیی بخاری، امیر اسماعیل‌زاده، فرید منصوری، حسین منصوری، محمدعلی حسین‌زاده، هادی رحیمی/ اجرای جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقا بیک/ دستیاران جلوه‌های ویژه میدانی: رسول کهنسال، محمد نقدی، امیر بهرودی، حمید مرادی/ دستیار اول جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: محمد بهبودی.

بر اساس این گزارش، پخش «قلاده‌های طلا» که عنوان سیاسی‌ترین فیلم سینمای ایران را به خود اختصاص داده، بر عهده حوزه هنری است و این فیلم در گروه سینمایی استقلال به نمایش در می‌آید.




نوشته شده در تاریخ جمعه 91 فروردین 4 توسط بسیجی ارزشی

پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها : ویکی‌لیکس با فاش کردن اطلاعات ایمیل‌های رد و بدل شده میان اندیشکده استراتفور و گوگل، از دست داشتن غول اینترنتی جهان در ناآرامی‌های انتخابات سال 88 ایران پرده برداشت.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری تحلیلی «پریزن پلنت» در گزارشی به قلم «کورت نیمو» با اعلام این مطلب به رابطه سیا و گوگل پرداخت و عنوان کرد: ارتباطاتی که میان گوگل و اندیشکده امنیتی استراتفور که چندی پیش توسط هکرهای ناشناس مورد حمله سایبری قرار گرفت و تمامی اطلاعات کاربران و مشتریان و ایمیل‌های آن به دست هکرها افتاد حاکی از آن است که چندین مهره کلیدی و بازیگر در پشت پرده تغییر رژیم کشورهای خاورمیانه و به اصطلاح برقراری دموکراسی در کشورهای هدف دست داشته‌اند.

در مقاله‌ای که در سایت الاخبار موجود است نام 2 تن از مدیران گوگل به چشم می‌خورد: «مارتی لو» مدیر امنیت و ایمنی گوگل و «جرد کوهن» که در حال حاضر مدیر ایده‌های گوگل است که طبق توصیف وزارت خارجه و شورای روابط خارجی آمریکا، اندیشکده‌ای است برای انتشار لیبرال دموکراسی در جهان.

* ارتباط نزدیک و همکاری کوهن برای براندازی دولت ایران طی انتخابات ژوئن 2009

آنطور که در ایمیل‌های استراتفور آمده است، کوهن با سازماندهندگان و تلاش‌های شکست خورده برای براندازی دولت ایران طی انتخابات ژوئن 2009 به طور نزدیکی همکاری و ارتباط داشته است.

* گوگل یکی از شاخه‌های تشکیلات جاسوسی و ارتش آمریکاست


ادامه مطلب...