سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیجی ارزشی(افسر جنگ نرم)
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 91 فروردین 10 توسط بسیجی ارزشی

پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها :

امروز هم یک روز بهاری بود با برنامه های دیگری برای کودکان و نوجوانان  .

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که یکی از زحمت کش ترین و مهم ترین نهاد های کشور ماست برای عید امسال نیز تدابیر خوبی اندیشیده است و برنامه های خوبی نیز برای مخاطبان تولید و عرضه شد .

اما چیزی که امروز صبح در برنامه های شبکه 2 برای کودکان پخش شد و توجه ما را به خود جلب می کرد ، برنامه مشهور فیتیله  بود که انگار هیچ رسم و رسوم ایرانی ای وجود ندارد که در نمایش های خود آن را پیاده نمایند ، لکن رسم و رسوم کاشت ، داشت و برداشت محصولات زراعی در چین  و همچنین غذاهای  سنتی چینی را با پوشش و گریم های چینی به کودکان میهن عزیزمان آموزش می دادند . . .

امروز که همه لوازم و وسائل و درکل اکثر احتیاجات ضروری مردم ما از چین تامین می شود و امسال که سال تولید ملی است و نگاه همه تولید کنندگان و مصرف کنندگان در همه عرصه ها باید به ایرانی بودن محصولات و تولیدات از جمله لوازم و  همچنین تولیدات رسانه ای معطوف باشد ، این برنامه فیتیله است که با تولید برنامه چینی نقض می کند ملیت و شعار سال 91 را . . .

سوال ما از مسئولین و دست اندرکاران این برنامه این است که آیا احتمالا نویسنده آنها چینی نیست ؟

آیا هیچ متن دیگر و یا رسم های دیگری در ایران عزیز وجود ندارد که متولیان این برنامه بخواهند آنها را به نسل جدید و نسل آینده منتقل و به آنها معرفی نمایند ؟

باری ، امسال سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است . اما باید دید که این ضرب المثل که می گویند : سالی که نکوست از بهارش پیداست . . . در مورد برنامه های صدا و سیمای ما هم صدق می کند یا این که مسئولین با تدبیر و اندیشه بهتر  و توجه بیشتر به منویات مقام معظم رهبری (مدظله ) جلوی این گونه تولیدات را خواهند گرفت . . . ؟؟

منتظر پاسخ مسئولین مرتبط هستیم . . .