سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیجی ارزشی(افسر جنگ نرم)
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 91 فروردین 10 توسط بسیجی ارزشی

پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها : یوزی آراد که به اتهام افشای اطلاعات طبقه بندی شده دفتر نخست وزیری، پس از 15 سال خدمت، از سمت خود بر کنار شده بود، از دادستان کل درخواست نمود تا . . .

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از صراط، یوزی آراد مشاور سابق امنیت ملی اسرائیل، اذعان داشت، اگر نامش از فهرست متهمان پاک نشود، همه تخلفات دفتر نخست وزیری را افشا خواهد کرد.

بنا بر این گزارش، یوزی آراد که به اتهام افشای اطلاعات طبقه بندی شده دفتر نخست وزیری، پس از 15 سال خدمت، از سمت خود بر کنار شده بود، از دادستان کل درخواست نمود تا نام او را از لیست متهمین پاک نماید، در غیر این صورت، از دولت شکایت و تخلفات و نقض قوانین دفتر نخست وزیری را افشاء خواهد کرد.

وی در ادامه افزود، نتانیاهو به یارانش دروغ گویی و خلاف واقع سخن گفتن را آموزش می دهد، به همین دلیل ساکت نخواهد نشست مگر آنکه مسائل مشخص گردد.

همچنین وی گفت:2 وکیل را برای رسیدگی به شکایاتش علیه «سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی» (شین بیت)، «دفتر نخست وزیری» و «دادستانی» استخدام کرده است.

اخبار روزهای بعد بیانگر آن است که نتانیاهو به دلیل وقوف به دسترسی آزاد به اسناد ، مدارک محرمانه ای از خانواده وی در دست دارد، بر این اساس با ابلاغ پیامی دوستانه، موضع معتدلی را در قبال او اتخاذ نموده است