سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیجی ارزشی(افسر جنگ نرم)
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 91 فروردین 10 توسط بسیجی ارزشی

پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها : سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که اظهارات اخیر رهبران مخالفان در سوریه گویای آن است که آنها تمایلی برای نشستن بر سر میز مذاکره ندارند. به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، “الکساندر لوکاشوویچ” سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه... 



پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها : سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که اظهارات اخیر رهبران مخالفان در سوریه گویای آن است که آنها تمایلی برای نشستن بر سر میز مذاکره ندارند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، “الکساندر لوکاشوویچ” سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که آخرین اظهارات رهبران مخالفان در سوریه گویای آن است که آنها نمی‌خواهند بر سر میز مذاکره بنشینند.

لوکاشوویچ روز سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی در مسکو گفت: فعلا ما شاهد تاثیر منفی تلاش‌های صورت گرفته برای حل و فصل مناقشه در سوریه از طریق مذاکرات هستیم. اظهارات علنی که از سوی رهبران مخالفین در این کشور به گوش می‌رسد، اصلا چنین امیدی را بوجود نمی‌آورد که چنین گفت‌وگوهایی به این زودی رخ دهد.

وی افزود: آنها بیشتر روی خواسته غیرقابل تحقق و مشروط کردن آغاز این مذاکرات به مسئله برکناری “بشار اسد” از قدرت اصرار دارند.

پیش از این “دمیتری میدویدیف” رئیس‌جمهوری روسیه گفته بود که ماموریت “کوفی عنان” نماینده ویژه سازمان ملل و اتحادیه کشورهای عربی در حل مناقشه سوریه ممکن است آخرین شانس برای اجتناب از بروز یک جنگ داخلی خونبار در این کشور باشد.

میدویدیف همچنین به عنان وعده داده است که روسیه«هر تلاشی که لازم باشد» برای حل و فصل اوضاع در سوریه انجام خواهد داد.