سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیجی ارزشی(افسر جنگ نرم)
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91 فروردین 8 توسط بسیجی ارزشی

پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها :  میر عبدالرضا مراد حاجتی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه استان خوزستان در جمع تیم های رسانه ای راهیان نور در خوزستان گفت: اتاق های فکر و اندیشکده های آمریکا و سرویس های نظیرnsa و uta ده سال دیگر خواهند فهمید راهیان نور چیست.  * این بناء الهی... 



پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها :

 میر عبدالرضا مراد حاجتی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه استان خوزستان در جمع تیم های رسانه ای راهیان نور در خوزستان گفت: اتاق های فکر و اندیشکده های آمریکا و سرویس های نظیرnsa و uta ده سال دیگر خواهند فهمید راهیان نور چیست.

 * این بناء الهی ست

میر عبدالرضا مراد حاجتی که در جمع تیم های رسانه ی راهیان نور جنوب سخن می گفت، تشریح کرد : وقت آن رسید از منظر علوم استراتژیک به فراگرد  راهیان نور نگاه کنیم  هشت سال  در دفاع مقدس  زمان  سپری شد تا فرهنگ ناب دفاع مقدس متبلور شود دقت کنید این همان فرایندی  است که حزب الله لبنان و دیگر گروه های مقاومت و مستضعفین عالم نگاه شان به ان است رژیم صهیونیستی گرگ صفت بیش از هر چیز از فرهنگ دفاع مقدس هراس دارد در اندیشکده های رسمی و غیر رسمی خود برای کم رنگ نمودن ارزش هایش  می کوشند. اما غافل از اینکه این بناء الهی ست.

 

* خاستگاه واژه راهیان نور سرچشمه در واژه دفاع مقدس دارد

 مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه خوزستان با بیان این موضوع که فرایند راهیان نور،  اردو های ساده و گردشگری نیست به  واژه “دفاع مقدس”  اشاره کرد و خاطرنشان نمود یقین کنید سرچشمه واژه راهیان نور از واژه دفاع مقدس است، این یعنی پیوند عمیق ایدوئولوژیک.

 

* الکترون به جنگ ذهن آمده

این مقام مسئول راهیان نور با بیان اینکه امروز هدف ها دیگر جغرافیای نیستند افزود شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در حوزه جنگ سایبری آمریکا فعال هستند، نظیر  شرکت‌های معروفی چون مایکروسافت، سیمانتک و مک‌آفی  که در این میان به چشم می‌خورند همچنین  22 سازمان دولتی و 143 شرکت خصوصی در زمینه جنگ سایبری در آمریکا فعالیت دارند، بنا به اعلام خودشان؛ وی ادامه داد آنان  در نبرد سخت افزاری درمانده شده اند، با الکترون به جنگ ذهن ها  آمدند برای تغییر نگرش و ارزش ها.

 

* رسانه ها فرهنگ راهیان نور را در فضای سایبر گسترش دهند

وی اظهار داشت ما فرهنگ و مکتب کربلای ایران اسلامی  را در قالب رویداد راهیان نور در مقابل آنان اعلم می کنیم و این از  وظایف رسانه های بسیجی است که راهیان نور زمینی را وارد فضای سایبر هم کنند گسترش فرهنگ راهیان نور گسترش فرهنگ رزمنده های پانزده – شانزده ساله دفاع مقدس است یعنی تازه نگه داشتن شعار” راه قدس از کربلا می گذرد” ، درست همان  اعتقاد راسخی که سرانجام رژیم نا مشروع اسرائیل را نابود می کند همان شعار استراتژیک شهداء و کلام امام خمینی کبیر(ره). محو اسرائیل از روی زمین.

 

* اندیشکده ها نمی توانند راهیان نور را تحلیل کنند

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه خوزستان در ادامه گفت اندیشکده های آمریکا با تمام توان شان نتواتسند فرهنگ دفاع مقدس را تحلیل کنند با تحقیق می گویم انان حتی از منظر علوم انسانی پر مدعا خود هم راهیان نور را نمی توانند تجزیه تحلیل کنند انان هرگز پی به این موضوغ  پی نخواهند برد سرزمین کربلا چه تاثیری بر زائرش دارد.

* اشک ها بر عهد ه بسته شده

این گزارش می افزاید مراد حاجتی با اشاره به امار بازدید هر ساله راهیان نور خاطرنشان کرد تا چند سال دیگر تمام مردم ایران راهیان نوری می شوند. وی افزود خون های  ریخته شده در شلمچه دامان آمریکا، اسرائیل و انگلیس را رها نخواهد کرد اشک های زائران راهیان نور گواه این مدعاست.

 

پی نوشت: به قلم خبرنگار

1-  مرکز اطلاعات یوتا، تکه مرکزی شبکه جهانی اطلاعات است. این پروژه نظامی می‌تواند یوتابایت‌ها اطلاعات (برای آگاهی از بزرگی این عدد همین بس که واحد سنجش اطلاعات بالاتر از آن نداریم) را ذخیره کند. که هم اکنون در صحرای یوتا در آمریکا به سرعت در حال ساخت است.

Nsa) National Security Agency   -2) یک آژانس دولتی آمریکا است که به نحوی زیر نظر سازمان دفاع ایالات متحده آمریکا اداره می‌شود. تمام سرویس ها جاسوسی اطلاعات خود را در اختیار این سازمان می گذارند. این سازمان در 4 نوامبر سال 1952 تاسیس شد و وظیفه اصلی آن نظارت بر مخابرات و فعالیت‌های ماهواره‌ای و کشف رمز در ایالات متحده آمریکا می‌باشد.  تنها شرکت موجود در دنیا می باشد؟ و منحصر به ایالات متحده امریکاست! وظیفه nsa کنترل فعالیت دنیای اینترنت است؟ تمام شرکت های بزرگ اینترنتی مانند گوگل ماکروسافت توئیتر فیس بوک ادوب و … تحت تسلط  nsa هستند و اطلاعات مشتریان و کاربران خود را در اختیار nsa  قرار میدهند تا به این صورت وزارت دفاع امریکا از تمام فعالیت هایی که در دنیا صورت میگیرد اطلاعات بدست می آورد.

 

گزارشگر : خادم الشهداء ابراهیم معنوی