سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیجی ارزشی(افسر جنگ نرم)
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91 فروردین 7 توسط بسیجی ارزشی

پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها : آغاز موج “نافرمانی مدنی” در آمریکا در اعتراض به قتل نوجوان سیاه‌پوست آمریکایی . یکی از فعال سیاسی امریکا اظهار کرد قرار است در اعتراض به قتل نوجوان سیاه‌پوست آمریکایی در این کشور موج نافرمانی مدنی آغاز شود. به گزارش فارس، روزنامه انگلیسی “دیلی‌میل”... 




پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها : دولت انگلیس اعلام کرده است جزئیات مربوط به فساد مالی و افرادی که احتمالا در این ماجرا دست داشته‌اند را منتشر نخواهد کرد.

به گزارش فارس به نقل از بی بی سی، دفتر نخست وزیر انگلیس در پاسخ به درخواست مخالفان درباره انتشار افرادی که با رشوه با وی دیدار داشته اند، اعلام کرد که این اسامی “خصوصی” است.

دفتر نخست وزیر انگلیس بدون اشاره به جزئیات ماجرا تنها مدعی شده که تحقیقات توسط حزب محافظه کار درباره این ماجرا درحال اجرا است.

این درحالی است که حزب کارگر اعلام کرد که این تحقیقات باید توسط کمیته ای مستقل انجام شود و باید تمام منابع مالی حزب محافظه کار مورد بررسی قرار گیرد.

اد میلیبند رهبر حزب کارگر خواستار پاسخگویی کامرون به پارلمان این کشور درباره رسوایی مالی اخیر شده است و تاکید کرده که باید اسامی افرادی که با دادن پول با نخست وزیر دیدار می‌کنند منتشر شود.

این ماجرا پس از آن آغاز شد که هفته نامه ساندی تایمز فیلمی منتشر کرد که در آن “پیتر کرادوس” عضو سابق حزب محافظه کار به خبرنگار وعده می‌دهد در صورت پرداخت پول می‌تواند قرار ملاقاتی خصوصی بین وی با نخست وزیر را برگزار کند.

پیتر کرادوس در فیلم منتشر شده به خبرنگار ساندی تایمز که خود را یکی از حامیان مالی حزب معرفی کرده، می‌گوید: وی می‌تواند با دادن 250 هزار پوند به نخست وزیر دسترسی داشته باشد که این دیدار تاثیری “عالی” بر تجارت وی خواهد داشت.Bookmark on Delicious

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در دنباله اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب Digg This! Bookmark on Delicious  Bookmark on Delicious Bookmark on Delicious