سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیجی ارزشی(افسر جنگ نرم)
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 91 فروردین 6 توسط بسیجی ارزشی
پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها : به دنبال رشد فزاینده قیمت جهانی نفت قیمت بنزین در بازار آمریکا به بالاترین حد خود در ده ماه اخیر رسیده است . به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ به دنبال رشد سه دلاری قیمت نفت در روز جمعه در پی انتشار خبر مربوط به کاهش صادرات و عرضه نفت ایران ، قیمت بنزین در آمریکا بیش از 1?4 درصد رشد داشته است . بر اساس این گزارش ارزش دلار در برابر یورو نیز برای نخستین بار در چهار روز اخیر کاهش داشته است . وزارت... 



 

 

 

پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها : به دنبال رشد فزاینده قیمت جهانی نفت قیمت بنزین در بازار آمریکا به بالاترین حد خود در ده ماه اخیر رسیده است .

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ به دنبال رشد سه دلاری قیمت نفت در روز جمعه در پی انتشار خبر مربوط به کاهش صادرات و عرضه نفت ایران ، قیمت بنزین در آمریکا بیش از 1?4 درصد رشد داشته است . بر اساس این گزارش ارزش دلار در برابر یورو نیز برای نخستین بار در چهار روز اخیر کاهش داشته است . وزارت کار آمریکا نیز گزارش داد تعداد بیکاران این کشور به پایین ترین حد خود در چهار سال اخیر رسیده است . بر این اساس کارشناسان اقتصادی تاکید کردند نگرانی نسبت به کاهش عرضه و صادرات نفت ایران و کاهش ارزش دلار در برابر یورو تاثیر زیادی در افزایش قیمت بنزین در آمریکا داشته است . این گزارش حاکی است قیمت هر گالن بنزین در آمریکا برای تحویل در ماه آوریل با 4?56 سنت افزایش به بیش از 3?3852 دلار رسیده است . قیمت بنزین در آمریکا طی هفته گذشته 0?8 درصد رشد داشته است . این برای هفتمین هفته متوالی است که قیمت بنزین در آمریکا با رشد روبرو شده است . قیمت بنزین در آمریکا از ابتدای سال 2012 تا کنون بیش از 26 درصد رشد داشته است و این مساله به نگرانی مهمی برای رای دهندگان آمریکایی تبدیل شده و محبوبیت باراک اوباما را به شدت کاهش داده است . رویترز روز گذشته مدعی شد میزان صادرات نفت ایران طی ماه جاری بیش از 300 هزار بشکه در روز کاهش داشته است . این خبر موجب شد تا قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در بازار لندن به بیش از 127?06 دلار برسد . بر این اساس قیمت نفت آمریکا از ابتدای امسال تا کنون 8?1 درصد و قیمت نفت برنت نیز بیش از 17 درصد رشد داشته است . البته کاهش رشد اقتصادی چین و افت تقاضای انرژی این کشور موجب شد تا از افزایش قیمت نفت تا حد زیادی جلوگیری شود . جیمز کوردیر کارشناس ارشد انرژی تاکید کرد تا زمانی که تنش ایران با غرب بر سر مساله هسته ای ادامه داشته باشد ، قیمت نفت با نوسانات زیادی روبرو خواهد  شد .