سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیجی ارزشی(افسر جنگ نرم)
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 91 فروردین 17 توسط بسیجی ارزشی

پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها :‌  یک نماینده مجلس، در واکنش به ایجاد محدودیت برای فعالیت شبکه تلویزیونی پرس تی‌وی از سوی کشور آلمان گفت:‌ این مسئله به این علت است که این شبکه دست صهیونیست‌ها و استکبار غربی را رو کرده است.

«لاله افتخاری» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام دولت آلمان در ایجاد محدودیت برای فعالیت شبکه برون مرزی پرس تی وی با اشاره به اینکه اقدام دولت آلمان مسئله جدیدی نیست، گفت: معمولا شبکه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران به خاطر تبیین واقعیت‌ها و خنثی کردن فعالیت خبری و رسانه‌ای استکبار از سوی جریان صهیونیستی مورد غضب واقع می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه کشورهای غربی در حال حاضر در شرایط  خاص و دچار بحران اقتصادی هستند؛ علت این حملات ایذایی علیه جمهوری اسلامی را انحراف افکار عمومی مردم از مسائل داخلی کشورشان دانست و افزود: آنها با این گونه اقدامات کار مهمی نمی‌توانند انجام دهند.

افتخاری در رابطه با احتمال اقدام متقابل مسئولان جمهوری اسلامی در رابطه با این قضیه گفت: مسئولان حتما باید نسبت به این مسئله واکنش نشان دهند؛ اماچگونگی آن بستگی به ارزش طرف مقابل دارد.

وی در توضیح این مطلب گفت: این حملات ایذایی و تخریبی همواره وجود دارد؛ اما باید دید که آیا حمله‌کننده ارزش پاسخگویی را دارد یا نه.

افتخاری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: در مقابل تهدید، تحریم و حمله دشمن در همان سطح به خود آنها حمله خواهیم کرد، گفت: حمله از سوی دشمن مصادیق مختلفی دارد و چنانچه این مسئله ارزش پاسخگویی داشته باشد پاسخ مانیز محکم خواهد بود.

بر اساس این گزارش، اداره رسانه‌های مونیخ (بی‌ال‌ام) (BLM) تحت فشار دولت آلمان، طی تصمیمی غیرقانونی شبکه انگلیسی زبان پرس تی‌وی را از روز سه‌شنبه 15 فروردین ساعت 7 بعد از ظهر به وقت آلمان از ماهواره سس آسترا قطع کرد.